مصاحبه آرشیو خبر ها
دیگر نباید نمایشی مثل بازی با جنوا داشته باشیم

دیگر نباید نمایشی مثل بازی با جنوا داشته باشیم

مکس الگری معتقد است آمار و ارقام در فوتبال اهمیت چندانی ندارند و امیدوار است شاگردانش دیگر هرگز اشتباهات دیدار برابر جنوا را تکرار نکنند.

 

تیم یوونتوس فردا در رقابت های سری آ به مصاف تیم آماده این روز ها یعنی آتالانتا خواهد رفت. این بازی در حالی برگزار می شود که شاگردان گاسپرینی در فرم فوق العاده ای قرار دارند ولی شاگردان الگری روز های پر انتقادی را سپری می کنند. با این حال الگری امیدوار است دیگر شاهد نمایشی مثل بازی برابر جنوا از بازیکنانش نباشد:

 

آمار و ارقام زیادی وجود دارد ولی این اعداد همه چیز نیستند و به حساب نمی آیند. ما یکشنبه گذشته در حالی در برابر جنوا 3 گل در نیمه اول دریافت کردیم که هرگز قبل از آن چنین اتفاقی رخ نداده بود، پس آمار قانون نیستند.

 

وضعیت دیبالا؟

 

او نیمی از یک جلسه تمرینی را با سایر بازیکنان تمرین کرد. شاید برای فردا دعوت بشود ولی خیلی بعید است که بازی کند. در بازی چهارشنبه شانس خوبی برای بازی کردن و پیدا کردن فرمش خواهد داشت.

 

ترکیب خط حمله؟

 

کوادرادو کمی مشکل داشت ولی امروز تمرینات خوب را انجام داد و باید وضعیت او برای بازی کردن را بررسی کنم. مانژوکیچ و هیگواین می توانند کنار هم بازی کنند و در حال شناخت بهتر یکدیگر هستند. زمان همه چیز را نشان خواهد داد، در طول یک فصل گاهی اوقات نتایج خوبی گرفته نمی شود و در برابر جنوا ما در 30 دقیقه هر اشتباهی که می توانستیم را انجام دادیم. ما باید مراقب باشیم دیگر در چنین مسیر نادرستی گام بر نداریم. انسان ها ممکن است اشتباه کنند. ما هنوز در صدر لیگ هستیم و سه شکست ما کاملا با هم متفاوت بودند که باخت به جنوا واقعا بد بود.

 

الگری سپس به تمجید از آتالانتا پرداخت:

 

آتالانتا با جوانان خود عملکرد فوق العاده ای داشته است. من به گاسپرینی و این باشگاه تبریک می گویم. آنها نشان داده اند می توانند پیشتاز این فصل باشند و در پایان فصل ارزش واقعی تمامی تیم ها مشخص می شود. وقتی شما یک بازی را واگذار می کنید، طبیعی است که پس از آن اعتبار شما خدشه دار شود. برای اولین بار در سه ماه گذشته ما در تمامی روز های هفته در کنار هم تمرین کردیم. از هر شکست باید قدرتمند تر خارج شد و تلاش کنیم تا هرگز تکرار نشود.

 

وضعیت مصدومان؟

 

جورجو کیلینی و کلودیو مارکیزیو آماده هستند. آندره آ بارزالی در حال بهبودی است و پائولو دیبالا برگشته است. مارکو پیاتسا هم دویدن را آغاز کرده که همه این ها نکات مثبتی هستند. ما هنوز 6 مدافع آماده داریم که کفایت می کند.

 

نظر الگری در مورد میرالم پیانیچ و سامی خدیرا نیز این چنین است:

 

پیانیچ بازیکن مهمی است و به خوبی وارد تیم شده است. او در برابر جنوا گل زیبایی به ثمر رساند و با گل ها و پاس گل های خود نقش زیادی در تیم ایفا می کند. من از عملکرد او راضی هستم. سامی خدیرا در فصل پیش 25 بازی انجام داد ولی امسال در تمامی رقابت ها تا اینجا 20 بار به میدان رفته است. این طبیعی است که شاید در بعضی دیدار ها انسجام لازم را نداشته باشد و این بخشی از مسیری است که تیم در یک فصل با هر سه روز یک بازی طی می کند.

 

و در پایان، جانشین بونوچی؟

 

بن عطیه بهترین ویژگی ها را برای جانشینی او در قلب خط دفاعی دارد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: